Skolstart!

Hej alla ! :)
Elin Här, idag var det skolstart.
Men jag var inte i skolan idag jag  var sjuk :(
Sjuk är inte Världens bästa ?
Eller hur ? så jag har legat i sängen hela dagen :'(
både jag o pandan (minns inte namnet) är sjuka, men han är fortfarande kvar där även om jag har spelat ut det äventyret, Tror jag. Konstigt?
skola är inte heller världens bästa om ni ser ?

iallafall detta äventyret håller jag på med nu.

Rädda pokopetsen!

jag har bara den kedjan kvar , men jag svarar fel på den hela tiden men jag håller fortfarande på att klura ut det ;)

Funderar också på att göra en  ny header igen.
jag vet vad ni tänker , men hon gör ju  ny hela tiden ?
-japp det gör jag men jag tänkte göra en header som sitter kvar länge på denna blogg och en stor o fin , inte liten! ;)
och julia fixade också till mig så jag fick en ny outfit tack! <33333

julia ska med få en ny outfit snart! ;)

Nu ska lille jag fortsätta sova


/eliin ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0