rädda pokopetsen

vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men elin o jag gör ju samma sak hela tiden:S
så allt hon skriver gör jag me=)
iaf i uppdraget har elin legat före mig mkt för alla dumma frågor!
men man skulle först gå till planet, o där va en kompis till trollpackan, som man skulle hjälpa
här är lite bilder iafXD

man skulle samla paddslem:O
men visst e han söt? =)

regnbågsblomman:O fiin va?
de va en blomma te men tyckte inte den var fin nog för bloggen x)
så jag har nu kommit till där man ska ge pokopetsen chips, men när jag skulle hämta de hade de varit inbrott så man fick en gåta, den var UR dumm!!
men nu ska jag göra de så jag får mitt husdjur XD
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0