First inlägg!

Hejsan o hjärtligt välkommen till denna blogg! :)
Våra underbara namn är elin o julia! ♥
vi gjorde denna bloggen för vi har varit beronde av panfu  rätt så länge.
Det började med att jag gick in på spele.nl
och då berättade jag det för julia att jag hittade ett jätte roligt spel på spele.nl
Sen blev vi beronde.
Och genom åren blev panfu nyare och nyare.
Sen tillslut blev det roligare o roligare!
Helt plötsligt hade ''spela äventyr'' kommit fram!
Det tyckte jag o julia var bäst!
Sen började vi prata via mick om hur vi skulle göra på äventyr och sånt :)
och nu/snart ska vi fortsätta med äventyret ''big foot''

VIKTIGT:

i denna blogg vill jag o julia inte ha några hat kommentarer.
, så ni behöver  inte vara så taskiga
liksom whatever?





Det kommer komma en video med senare.
Panfu.se
Dont forget!

En gammal video
|
|
V

sotisss-juliaa
drottningh-eliin
jag o julia :p
old video!
Omg den tjejen liknar en tjej jag känner :O
så likt!
/eliin ♥
lite av julia med <3
btw julia skriver med på ett  inlägg senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0